Tisdag

Det var som jag trodde igår, Lotus har fått i sig en tre dagars matranson.
När jag kom från duschen igår såg jag att locket till mat "bunken" var öppen, och att Lotus var jätte rund om magen. Frågade Fredrik om han såg de, men han tyckte Lotus såg normal ut.. 
Ja då började jag fundera på om jag kanske var för trött och såg fel.. 
Icket, nu när jag vaknade fick jag veta att min mardröm var sann, han har spytt upp jätte mycket mat. Stackarn har ont i magen också, vet inte om han ska ligga eller så, vara ute eller inne, så han springer fram och tillbaka hela tiden, ibland ligger han ner och sedan börjar springandet igen. 

Visst, jag hade kunnat lämna Lotus hemma med Fredrik, men det är inte någon bra idé heller, då han ligger och sover och mest troligt inte kommer att stiga upp ur sängen förrän efter tolv idag. 

Nä, ska ta och gå ut på gården med Lotus en vända till.  Steg upp sju, och har redan varit ute med honom tre gånger.. 


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0