Tebax..

Nu är vi hemma igen, sitter och små tittar på Dansfeber :)
Hittade mig inga byxor.. Skit! Men fick mig en ny vinterjacka och två tröjor :)
Lägger in bilder sen..

När vi kom hem och gav mat åt katterna, så upptäckte jag att Selma (katten som i somras bestämde sig för att flytta in här), hon har mask.. Usch! Har haft så mycket annat att tänka på sen hon kom hit så har totalt glömt bort att hon borde avmaskas..
Så imorgon är mina planer gjorda, ska tillbaka till Haparanda och för att fara på apoteket och köpa avmaskningsmedel. Nu ska alla djuren avmaskas! Kommer bli dyrt, men lika bra att göra de :)

Nu ska jag fortsätta se tv :) tjohej!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0