Slut

Jag är helt slut i planeten nu.
Som jag trodde, så hann jag bara dra igenom halva listan, men det ger jag mig själv cred för!
Så vardagsrummet, toan, hallen och sovrummet är nu fint :) Ska bara byta gardiner i sovrummet så är jag nöjd :) Tror jag gör de nu innan jag går och lägger mig och sover :)

Kom nyss hem från Granån, har hämtat en säng som vi köpt av Fredriks syster :) Har nu trängts i en 120's säng i två år, så det var på tiden att vi fick en större :) 160's säng, kan inte klaga, och skön är den! Snällt av Emilia att sälja den åt oss :)
När vi var i Granån blev vi bjudna på mat, "Flen special" ;p hehe. Gott var de! Helvete vad mätt jag blev!

Nä, nu ska jag kolla igenom lite bloggar snabbt, sedan är det sängen som gäller för min del. Ska upp tidigt imorgon, ska jobba :) Money money! Kan inte tacka nej nu när jag kommer få en fet veterinär räkning. Men det är de värt! Allt för min lilla Felix <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0