Onsdag

Vilken dag, känns som att den varit totalt onödig.
Samhälls/svenska hela dagen, morgonen började i datasalen, skulle skriva lite om Rikti-Dokkas.
In i klassrummet och skulle svara på frågor i samhällsboken, vilket jag gjorde förra veckan! Så jag satt bara och spelade på mobilen..
Lunch, ingen god lunch. Mensvärken satte igång under rasten också..
Efter lunch blev det film, något om de första världskriget typ..

Väl hemma har jag inte gjort något vettigt.. Förutom att prata med Johanna i telefon då :) hihi.
Annars har jag bara legat och tyckt synd om mig själv, pga mensvärken. Hatar de verkligen, inte nog med att det är äckligt, det gör ONT!! :(

Finns mycket jag skulle behöva göra..
Tex träna Lotus, kolla om jag hittar Willes gamla täcke och se om de passar Lotus, rensa marsvinsburen osv osv..
Får se om jag orkar göra något idag pga denna djävulska värk..

Lite bilder kan jag bjuda på i ett eget inlägg!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0