Onsdag

Hmm.. Ja det finns väl inte så mycket att säga om denna dag, som alla andra dagar. hehe.

Skolan gick väl sisådär. Blev lite försenad till samhälls lektionen på morgonen. Gick igenom en massa politik, är nu redigt less på denna politik. Kan det inte bara ta slut nu?!
Annars så pratade jag med ena klassföreståndaren om mina betyg och hur det ser ut poängmässigt.. Var som ett slag i magen när jag såg de han visade. Inte fått godkänt i ett röjsågsprov, även om jag vet till 100% att jag gjort provet!!!!
Sedan streck i något annat ämne, av vilken anledning fattar jag inte heller, då betygen jag fick hemskickade hit, där hade jag godkänt.. Nå, Egon skulle i alla fall kolla upp de där, så att jag i tid kan skrapa ihop de poäng som saknas, så jag får ett avgångsbetyg till våren.

What else?
Öhm.. Pratat med Johanna på telefon en massa idag :) hihi.
Åkt med min gubbe till Kalix och handlat lite, kylskåpet var så tomt att inte ens de fattiga barnen i Afrika hade blivit mätt på det som fanns där inne..
Gubben gjorde middag åt oss också, makaroner och korv :) Nami! De flesta säger att man inte kan misslyckas med makaroner och korv, men nog fan gör jag det varje gång! Därför får Guuuben göra de ;)

Nää men nu ska jag gå och lägga mig i sängen och läsa tills jag blir trött..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0