Luleå

Det blev en Luleå resa :) Dock blev det en dyr resa! haha.
For och kollade på soffor vi spanat in på Suomisoffa, men vi blev väldigt besvikna! Sofforna vi kärat ner oss i på deras reklamblad och på hemsidan, var inte alls fina, och komforten behöver vi inte ens prata om! USCH!
Aldrig mera suomisoffa!
Johanna som var med oss tipsade om Möbelhuset, så vi for dit och hittade nästan direkt soffan som skulle bli vår! Vi behövde inte ens fundera på saken, vi besällde den soffan på direkten!
Var på Biltema också, Fredrik skulle köpa nå saker till golfen, och där köpte jag ett par snygga tärningar ;) haha. Det hör till! En golf måste ha tärningar! ;)

När vi sprättat pengar klart, så for jag, Johanna och Fredrik till Tuna och åt pizza :) gott var de också! Sedan körde vi hem Johanna och åkte hem vi också :)

Sitter nu hemma och chillar. Inge bra på tv igen..
Vet inte om vi är lediga imorgon.. :S Men jag ska dra till skolan ändå, och försöka få hjälp med att komma igång med projektarbetet. Vet ju fortfarande inte vad jag ska göra och har ingen handledare, så det tänkte jag fixa imorgon!
Sedan så ska jag till kuratorn igen :) Ska bli skönt att få prata av sig lite igen. Men det blir nog sista gången nu.. Denna gång är typ bara för att kolla hur allt gått nu efter sommaren och hur jag känner nu när skolan börjat igen. :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0