Kväll

Blev inte att ligga i soffan och vila hela dagen, blev att åka in till Kalix och handla lite.. Fredrik ville ha med mig till Kalix när han skulle göra lite ärenden, då kom jag på att jag ville ha proviva till min mage, så jag åkte med honom..

Efter Kalix har jag bara suttit ner i soffan. Fredrik gjorde hamburgare åt oss till middag :) Riktigt gott!
Sedan har jag tittat på tatueringar, försökt få lite inspiration.
Har en del idéer, men alla mina idéer är så fina så jag vet inte vilket jag ska välja! haha!

Fredriks föräldrar är här nu på kaffe, trevligt :)
När dem har farit ska jag gå och lägga mig i sängen :) hehe. Trötta tjejen!


Kommentarer
Postat av: Mia

Lät riktigt gott med burgare..=) Fan vill ju oxå göra en till tattoo, du bjuder på en till mig va Sandra?..;)

2010-09-21 @ 22:25:00

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0