Kväll igen

Kissen kom äntligen hem idag! :D
Han läste nog mina tankar när jag skrev inlägget på morgonen ;) För han kom som skjuten ur en kanon när jag kommit hem från skolan och stod och ropade på honom :)

Annars idag har det inte hänt mycket, skolan och sedan suttit hemma och tagit det lugnt, känt mig så hängig idag, som om förkylningen vill bryta ut igen, och jag som just håller på att bli frisk :(
Fan, skulle aldrig joggat och gått i sådan rask takt på idrotten igår.. Blev lite överambitiös på idrotten igår ;) Och det får jag sota för idag, hängig och ont i benen.. Nog är det hemskt att man får smått träningsvärk av att jogga och gå i rask takt 2,7km :p haha.
Nå, otränad är bara förnamnet för min del ;p

Nu ska jag typ se tv eller något. Ska lägga mig i sängen på ett litet tag eftersom jag är så trött..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0