Fredag

Dagen började inte bra för mig, skulle snooza lite och råkade somna om så missade skolan, vaknade vid 10.
Shit happens :)

Sedan 11 tiden har jag städat här hemma. Diskat, plockat, rensat.. Usch.
Vardagsrummet blev renstädat först, ha dammtorkat, rensat bort skräp osv.. Tog 1½ timma..
Toaletten har fått sig en omgång också, den såg jätte äcklig ut! I princip puttsat från golv till tak där inne. Sågade även lite i toaskåpet som jag köpt för några veckor sedan, då det inte ville passa. Passar inte ännu riktigt, men Fredrik får såga resten ;p hehe.

Ska nu se på OTH, sen ska jag ta tag i hallen. Sakta men säkert blir det städat och fint här :)
Skrivit en lång lista på vad jag vill ha gjort idag, men med tanke på hur skitigt de är så kommer det ta många timmar till innan det är städat här, så vissa saker får jag ta imorgon, om jag inte ska och jobba.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0