Framåt

Städningen går framåt, har skrivit en lista på vad jag borde göra. Har inte prickat av något från listan än, men det är på G :)
Just nu står kattlådan i duschen med ljummet vatten och diskmedel :) Kommer inte ihåg när jag rengjorde den ordentligt senast. Katterna använder knappt lådan nu när de är ute, så passar på nu innan de blir vinter och dem håller sig inne och behöver lådan :)
När kattlådan är klar, så ska jag ta tag i marsvinsburen, även den ska rengöras ordentligt :) Dock lite jobbigt i våran lilla toalett, men jag ska försöka. Går det inte så får jag gå ut :) Alla deras grejer ska tvättas ordentligt :)

Ska ta och läsa ett kapitel ut Mansons bok :) Han är så jävla grym!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0