Beställt!

Jag lyckades till slut bestämma mig för vilken telefon jag skulle ha, men inte utan världens beslutsångest!
Suttit på google och youtube och kollat en massa mobiler. ojojoj.
Men det blev till slut denna:

Sony Ericsson X10 mini pro :) Röd, som på bilden :)

Hade ju tänkt beställa en digitalkamera också, men den kameran jag kärat ner mig i kostar så mycket för min lilla plånbok, tillsammans med mobilen, så den får helt enkelt vänta ett tag.. :)
Sitter och hoppas på att den kommer sjunka i pris tills jag köper den, helst med en tusenlapp! ;)
Och mobil är ju helt klart viktigast, då min nuvarande håller på att ge upp totalt, men inte så konstigt med tanke på att den är ca 3 år gammal och har varit med om mycket.

Skulle egentligen ligga i sängen redan vid 22 tiden, men min beslutsångest var för hård ;p hehe. Tur att man inte börjar 8 imorgon :)
Men nu ska jag gå och tvätta ansiktet osv, som börjar bli mina nya kvällsrutiner. Sedan blir det sängen bums!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Kan jag få din gamla telefon ? :)

2010-09-02 @ 16:40:13

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0