2 år <3

Idag har jag och min fina Fredrik varit tillsammans i två hela år! :)
Tycker tiden har gått väldigt fort :)



Annars idag så är det inget speciellt.
Varit på skolan och haft idrott hela dagen, var teori till lunch, och efter lunch for vi till Rammelbergets elljusspår och skulle jogga. Alla joggade ju inte såklart, men jag gjorde de, till och från ;p hehe. Nu märker jag hur dålig kondition jag verkligen har! Usch! Måste bli ändring på!
Hann även fara och prata med "projektgubben" om mitt problem med projektarbetet. Vi kom fram till vad jag ska göra för projektarbete! Hur skönt som helst! Nu behöver jag inte ha ångest över det längre! :)
Ska idag börja skriva idéskissen, sedan måste jag försöka hitta en lärare på skolan som kan vara handledare, och en som kan vara medbedömare :) Men medbedömaren vet jag i alla fall vem jag ska fråga :)

Nå, nu ska jag slänga mig framför tv:n, är så förbaskat slut i kroppen!

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Grattis! :D

2010-09-09 @ 14:03:20
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0