Torsdag

Hemma nu :)
Dagen började med att jag försov mig, lyckat! Men hann åtminståne på sista lektionen :) Fick sluta tidigare också, så jag och Josse for på Kalix BK och tränade med våra vovvar lite :) Fy fasiken vad duktig Lotus är! Är så roligt att träna med honom när han själv tycker det är roligt :) Vi kommer nog äga agilitybanan sen ;) hehe.

Sitter nu i sängen och ska börja med Engelska uppgiften :) Ids inte sitta i soffan, den är ganska så upptagen just nu.
Vet inte hur jag ska skriva eng. uppgiften, då det ska handla om skogsbruket i Sverige typ :S Får börja med att skriva den på svenska och sedan försöka översätta den :) Om jag har tur så kanske Adam är inne på facebook senare idag så får han hjälpa mig, eftersom han bor in the amerikat ;p


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0