Sova

Nu, nu ska jag äntligen lägga mig i sängen och sova..
Suttit och virkat typ hela dagen, verkligen fastnat i virkningen nu! ;p Är typ uppe i 30 mormorsrutor nu, det går sakta men säkert framåt! Men detta projekt kommer ta ett jävligt bra tag, då jag behöver minst 270 st till! haha. Sen får man se, kanske måste ta och virka fler om jag tycker det blivit för lite :)

skulle vela duscha, känner mig flottig och äcklig :S Inte så konstigt egentligen, när jag suttit och fetat mig i soffan i typ 24 timmar, och så fick jag den där jävla mensen idag också. Mensvärken är inte direkt något jag ville ha nu också..

Nä, ska nu dricka upp min juice och sedan blir de sängen!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0