Söndag

Idag vaknade jag vid halv tolv..
Hann inte mer än stiga upp så bestämde jag mig för att gå ut och städa goffen :) Den var så full med hundhår och sand, så tyckte det var på tiden att jag städade igenom den innan det blir vinter :) Nu skulle bara goffen behöva få sig en liten tvätt utvändigt också ;) hehe.

Annars vet jag inte riktigt vad som händer idag..
Ska fortsätta beta av listan med saker som behöver göras, och på någon timme ska vi åka till Fredriks föräldrar och äta blodpalt :)
Funderar på om man ska ta och göra sig en äppelpaj senare idag också ;) Det suger riktigt ordentligt i gotti-tarmen!


Jag har börjat fuska, Lotus får komma upp i sängen när Fredrik inte är hemma ;) hehe.
Men det finns en anledning, sängen känns alldeles för stor när Fredrik inte ligger i sängen, och det blir kallt.
Lotus är  hyffsat stor och han är alltid så varm, därför får han komma upp och sova med mig ;) hihi.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0