Onsdag

Bara massa tjaffs med skolan.
Vet inte vad jag har idag, och när jag väl kom till skolan hittade jag ingen. Schemat var för knäppt för att jag skulle fatta något.
Försökte hitta någon som jag kunde prata med, men icket, ingen var där...
Schemat måste dem göra om, de kan inte se ut sådär som de gör, man fattar ju förfan ingenting! Mitt morgonhumör är ju inte det bästa heller, så jag tog upp bilnyckeln från fickan, gick till bilen och körde hem..
På tal om att köra, fyfan vad äckligt det är att köra med framhjulsdriven bil, med sommardäck på en isig väg!
Brukar ligga kring 90km/h när jag kör till/från skolan, men nu vågade jag inte köra fortare än 60-70... hehe.
Nå, jag vill ju inte orsaka någon olycka, eller hamna i diket, så då kör jag hellre sakta! :)


Se vilken fin servett "låda" jag lyckades hitta!
Har sökt liknande hur länge som helst, och nu har jag äntligen hittat en! :D
Sådär fint vit, lite shabby, som jag gillar de! ;)

Kommentarer
Postat av: anniepannii ♥

åh så söta hundar du har på headern! :D

2010-10-13 @ 11:53:28
URL: http://anniepannii.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0