Måndag

Den här dagen började dåligt, ville bara gråta av stress på morgonen.
Vaknade vid 7 tiden för att jag skulle hinna äta på morgonen, men icket, det hann jag inte! ALLT var borta när jag skulle ha de.. Byxorna hittade jag inte, en tröja jag tänkt ha med mig var spårlöst försvunnen.. Lotus sprang framför mina fötter hela tiden.. Ja det var en massa skit, så jag kom försent till skolan, plus att jag inte hunnit äta något.
Hungrig ut i skogen..
Fått stå och andas äckel luft i skogen, var vid soptippen.. Inte mysigt! Ville kräkas flera gånger pga lukten..

Väl hemma har jag varit svinigt trött.
Och inte slutar min otur här inte.
Fick höra en sak för ett tag sedan som mest troligt kommer hända.. Då kommer några av mina efterlängtade framtidsplaner gå åt helvete, vilket inte gjorde mig på bättre humör. Nu vill jag bara gråta för att jag är på så dåligt humör, och jätte hungrig.

Ska nu gå och kolla till klyftpotatisen, så de inte slutar med att de ser ut som små bajskorvar för att jag haft dem för länge i ugnen...

Kommentarer
Postat av: Zandra - Mamma till Thindra

Haha, vad knäpp du är! ;D

2010-10-18 @ 19:36:39
URL: http://mammaijuni.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0