Kväll

Dagen har varit lugn..
Var då i Happis och hämtade mitt körkort, ser inte alls ut som jag, och bilden ser askonstig ut.. Och så ska jag ha de där jävla kortet i 10 år.. Ja, nå de får duga. Bara inte polisen börjar ifrågasätta mig för att det inte ser ut som jag ;p haha.

Annars har det inte hänt mycket, varit i Kalix en sväng och käkat med Fredrik, handlat lite och nu sitter jag hemma och försöker få upp lite värme i huset :)
Känner mig trött, så det blir nog en tidig kväll. Finns ändå inte så mycket att göra när Fredrik jobbar :( Nog för att vi inte gör så mycket även om han är hemma, men då är jag åtminståne inte ensam..

Well well..
Hämtade ut ett paket från Jotex idag också! :D
Men tänker inte säga vad de är ;) De får komma upp här sen när det är dags att sätta fram sakerna ;D


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0