Fredag

Huvudvärk från helvetet idag.. Måste snart gå till läkare och kolla felet, tror jag spänner mig för mycket, för har så förbannat ont i axlar och nacke, som sedan strålar upp i huvudet.. Sedan så tycker jag att min syn blivit sämre, så jag behöver säkert kolla synen också, och se om jag behöver nytt glas i mina glasögon och börja använda dem igen..

Inte hunnit med mycket idag, pga huvudvärken. Tagit en treo och satt på glasögonen, så hoppas på att värken släpper snart så att jag kan börja städa.
Ska börja med engelska uppgiften, orkade inte igår efter kursen..
Lägga spår blir inte av, då det regnat.. Buhuu :( Men ska försöka ta mig ut på en promenad och träna med Lotus :)

Nu läsa lite bloggar innan jag försöker mig på städningen :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0