Fredag

Fredag idag, såå skönt! Blir dock ingen vilo helg för min del, ska jobba imorgon. Men jag vill inte tacka nej till lite pengar, som vanligt! ;) höhö. Nä, men jag vill ha lite extra pengar, hundarnas försäkring ska snart betalas igen :)

Är ledig idag. Fick engelska uppgiften mailad till mig igår kväll :) Trodde aldrig engelskan skulle börja, så jag var skit nära att byta till spec-idrott, men nu jävlar börjar engelskan :) yey! :D
Skrev ut uppgiften igår också, så jag inte behöver sitta vid datorn när jag gör den :) Blir intressant att se om jag klarar av den :) hihi.

Får se vad jag hittar på idag, ser så mysigt ut där ute, så jag tror att jag och Lotus ska ut på en promenad!
Sedan ska jag väl försöka städa lite ;) hehe.
Nu blir det frukost för min del. Fick mig en liten sovmorgon idag :) Fredrik hade matat alla djuren och varit ut med hundarna när han kom hem från jobbet :) Min bumbi är verkligen världens bästa! <3


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0