Bildredigering

Har hållt på ett ganska bra tag och fifflat i ett bildredigeringsprogram.
Hittade inga svenska manualer, så får sitta och se på videos med engelskt tal, tur att jag är hyffsat bra på engelska ;)
Blev att ta en paus för några timmar sedan, for till Sangis med gubben och hämtade mat, sedan åkte jag till Kalix en sväng och var på BK med Josse och höll på med hundarna :)

Inte åstadkommit så mycket i detta redigeringsprogram, då jag verkligen suger på sådant här.
Jag och teknik går inte ihop, jag har redan blivit svinigt arg för att jag inte förstår. Meeeen, jag envisas och försöker lära mig! Så, så småningom lär det väl dyka upp en ny design här i bloggen, om jag fattar hur man gör med detta program! xD haha.

Ska alldeles strax gå och sova, måste bara pilla lite till med programmet xD hehe


Detta är de lilla jag åstadkommit.. Den mörka ringen ska egentligen blandas ihop finare, men vet inte vad jag gjorde för fel..


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0