Arg

Fyfan vad arg jag blir på mig själv.
Varför ska det vara så svårt att lägga sig i tid? Jag klarade ju av att lägga mig vid 22 tiden för några veckor sedan! Går jag nu och lägger mig vid 22 så somnar jag ändå inte förrän efter tolvslaget..
Ska mina jävla sömnproblem komma tillbaka nu?! Fyfan.. Som om jag inte har nog mycket att tänka på redan..

Var igår och köpte garn och en virknål.. Fredrik lånade virknålar av sin mamma i förrgår kväll åt mig, jag fick en idé mitt i allt om att jag ville lära mig virka. Försökt lära mig virka flera gånger, men inte fattat ett skit, men nu har jag lärt mig virka mormorsrutor.. Är redan uppe i 11 st.. Eller redan och redan, men tycker det är ganska mycket för att ha gjort de på en dag..

Ricke.I, Gabbi och deras skitsöta Elias kom och hälsade på igår :) Fyfasiken vad söt unge dem har alltså! Riktigt litet charmtroll! :)
Efter att dem åkt hem så satte vi oss och kollade på andra avenyn, jag virkade samtidigt.. Klockan tickade iväg, och jag kände mig inte alls trött. Så nu sitter jag här, och har skola 8.10.. Tror jag i alla fall?!
Så ja, om två timmar ska jag vara på skolan.. Kommer inte funka, har ju snart varit vaken i 24 timmar.

Fattar inte varför jag ska börja strula nu igen.. Har ju klarat av att lägga mig i hyffsad tid, komma i tid till skolan, och det viktigaste, VARIT på skolan..
Nu kan jag inte sova, vaknar 1598678204 gånger, när alarmet ringer kan jag knappt stiga upp, kommer inte i tid till skolan eller så far jag inte alls..
Funkar inte, måste ha 100% närvaro om jag ska kunna få godkänt i kurserna, eller åtminståne ig..
Känner att jag har alldeles för stor press på mig.. Finns en massa saker med skolan som jag måste uppnå för att kunna få ett slutbetyg, vilket jag varkligen vill ha!
Sedan är det här hemma.. Vill ha rent och prydligt, men känns som att jag plockar, torkar, fixar och håller på, men ändå ser det ut som fan vareviga jävla dag.
Alla mina måsten läggs på hög just nu.. Har sopat allt under mattan och försöker låtsas som att jag inte ser den stora bulan på mattan..
Jag ser det hela tiden, jag känner det hela tiden, jag tänker på det hela tiden.

Måste göra något åt detta, men vad? Hur?
Vart ska jag hitta ork?
Förstör bara för mig själv när jag håller på som jag gör. Jag försöker men det blir fel.

Försökt få reda på vad jag behöver göra i skolan för att få slutbetyg.. Är bara EN lärare som gett mig svar på vad jag ska göra, och med peppning.
En annan lärare får mig nästan att vela ge upp. Får inget svar om vad jag ska göra typ, bara en massa Måsten hela jävla tiden. Det sätter sådan jävla stor press på mig. "du måste göra ditt, du måste göra datt, annars får du inte godkänt." ..... "du har hög frånvaro och missat en massa, nu måste du ta dig i kragen och fixa detta".
Inget, "de här klarar du"..

Nä, nu blev det för mycket för mig.
Vill prata med "min" kurator, men jag har inga fler tider hos henne, då måste jag först komma till läkare och få remiss, vilket inte är det enklaste.. Hade kunnat ringa henne, men har tappat bort alla lappar med hennes nummer.. Fan fan fan..

Kommer snart gå in i väggen..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0