Torsdag

Här kommer ännu ett klago inlägg, så de som är less på mitt klagande, titta bort!

Mornarna är värst nu.. Igår på kvällen kände jag mig nästan frisk, halsen gjorde bara lite ont, men axlar och nacke höll på att döda mig.
Idag när jag vaknade så var halsen helt fuckad, näsan täppt och det känns igen som att jag blivit överkörd av en buss. Haft ont i axlar och nacke i 3 dagar nu.. Riktig ond och brännande känsla, kan inte vända huvudet ordentligt och så fort jag rör mig känns det bara som att jag vill dö.. Och det går upp i huvudet också..
Orkar snart inte med smärtan.. Inget hjälper mot smärtan.. Skulle vela ha ett badkar nu, och ligga i jävligt varmt vatten och slappna av..

Nu orkar jag inte sitta här och gnälla längre, ska gå och knapra i mig ipren och smörja in mig med hela Zon tuben..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0