Tisdag

Som vanligt jävligt bra information/kommunikation på skolan.
Skit jävla äckel dag.
Började med att jag nästan försov mig, men hann i tid till skolan, prick 8.10 var jag på skolan. Skulle ut och skota idag, enligt schemat och information som jag fått förra veckan.
Ingen av dem som skulle skota var på skolan, vad jag kunde se.
Vet inte vilken lärare som skulle vara med på skotningen, inte fått veta om jag skulle ut direkt på morgonen eller senare under dagen. Inte fått veta ett jävla skit.
Mitt morgonhumör är inte det bästa, plus att lingon veckan närmar sig, så min stubin brinner direkt.

Sitter nu hemma och surar. Kommer bli ett fint samtal imorgon med en klassföreståndare. Helt klart.

Ska nu föra Felix till sovrummet. Fredrik ligger och ropar på honom. De är ju dags för Felix sovpass nr 2 ;) hehe

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0