pass nummer 2

Nu börjar feber pass nummer två.. Börjar frysa för en timme sedan och tempen har redan stigit lite.. suck.
Öronen blir värre och värre, och med öronen menar jag min tinnitus, håller på att bli galen på de där förbannade tjutandet..

En till sak som är irriterande är att jag inte kan sova när jag väl kan sova hela dagarna. Borde sova nu så mycket som möjligt så att jag blir frisk, men icket, inte kunnat få en blund på hela dagen.
Blir nog ingen fotografering för min del imorgon.. sablarns.. Första gången man ska vara med och så är man sjuk..

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tinnitus är inte roligt, har det själv tyvärr:(

Har du haft det länge?

2010-11-17 @ 00:59:16
URL: http://kattvingar.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0