Onsdag

Sköönt att vakna tidigt idag! :) 
Vaknade vid nio tiden :) Hade kunnat sova mycket längre, men Lotus började härja, så det var bara att stiga upp och släppa ut honom för en morgondrill :p hehe.

Alla djuren är matade. Eller mina två tjejer har inte ätit, dem har varit ute sen igår.. Varit och ropat på dem men ingen kommer springandes :(

Dessutom riktigt skitväder. Regnat för fullt sedan igår. Inte OK!!

Suttit och pratat lite med Freddis om vad som skulle hända med våra grejer om vi båda dog.. :p skulle ha uppdaterat för länge sedan om vi inte börjat prata om de :p haha.
Några saker har vi kommit fram till :) Djuren i första hand! Felix skulle få fara till Freddis syster :) Lotus skulle Freddis föräldrar då :) Marsvinen skulle väl min lillebror Anton få, och fiskarna vet jag inte, typ lillasyster Ronja + att hon skulle få ta mina kläder.
Jessica skulle få mina böcker. Moa är svårt, eftersom hon är så liten.. Robin skulle få 126:an.
Freddis vill att hans syster ska ha det mesta som är hans :) Bilen tror han att han skulle ge åt sin mamma :) 

Nä nu börjar våra bästa år :) Så det ska jag se!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0