Onsdag

Jahapp.. Nu kan jag lägga till magsjuka på min lista med sjukdomar? Eller? Kanske bara hade allmänt tom mage eller nå..
Vaknade lite före sju så att jag skulle hinna till skolan på fotografering och sedan sitta på lektion ett tag.. Hade just sminkat mig klart och skulle dricka lite vatten i köket, så får jag vända om och springa in på toa, ställa mig på alla fyra vid toastolen och ja.. Inte mysigt kan jag säga.. Och inte roligt heller med tanke på hur ont i halsen jag har..
Så det blir ingen skola för min del. När jag har spytt är jag totalt handikappad och kan inte göra typ något. Satt som en knäppis på toaletten och försökte tvätta bort sminket. Lyckades ta mig in i vardagsrummet och hoppas på att Fredrik får med sig lite blåbärssoppa hem..

Nu ska jag bädda ner mig i soffan och tycka synd om mig själv.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0