Mätt

Precis ätit middag, blev tacos! Fy vad gott det var! :)
Blev inte att hämta den nya familjemedlemen idag, Fredrik var lite slö och orkade inte åka idag.. Men imorgon har han lovat mig! Däremot blev jag tjurig som en 2-åring när vi inte åkte idag. haha. Fredde försökte riktigt krama i mig lite bra humör, vilket inte funkade så bra. Men efter att ha städat på toa ett tag försvann mitt dåliga humör och åkte med Fredrik till Kalix och handlade istället :)
Bra för mig att vänja mig vid att inte få min vilja igenom hela tiden :) Eller det är sällan jag blir på sådant här humör, men lika bra att Fredrik säger emot :) hehe. 2-års beteende tolereras inte! ;P

Ska smälta maten lite, reser jag mig upp nu så får jag hicka, vilket jag hatar. När jag känner mig mindre mätt ska jag plocka bort tallrikarna osv :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0