Julmys!

Jag kunde inte hålla mig!
Fredrik åkte till sin mamma och lånade hennes strykjärn, så nu är julgardinerna uppe :D och i princip alla andra julsaker också :p
Fredrik tycker att jag är lite över ambitiös när det gäller detta pyntande! Men jag tycker att det är så mysigt! Ju mer desto bättre, typ ;) haha. Bara Fredrik fick SINA julgardiner (som han uttryckte de), så sket han i resten :p haha. Gardinerna vi brukar ha i vardagsrummet till jul är han väldigt förtjust i, men endast för att det är glitter på dem xD haha.
Funderar nu bara på vars jag ska placera mina söta kottar :D
Hoh hoh, tycker vi har alldeles för lite julsaker :p Men kom på nu att jag inte har några hyacinter, det är garanterat därför! och för att ljusstakarna inte är på plats, de sätter jag upp till advent :)

Ska nu ta och börja avsluta och lägga mig i sängen så jag orkar upp till skolan imorgon :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0