Fredag

Var helt i nattmössan när jag vaknade idag :D haha. Trodde klockan nästan var elva, men när jag slår på tv:n så märker jag att klockan inte alls var så mycket :D hehe.

Eldar, var så kallt när jag steg upp :) Men nu börjar de bli riktig go värme här inne :)
väntar på reklam på tv:n så ska jag gå och fixa mig lite frukost.

Får se vad som händer idag. Samma som tidigare dagar, vila och dricka mycket, så att jag inte blir mer sjuk och orkar jobba imorgon :) Pengarna behövs verkligen nu när jul närmar sig!
Ska kanske gå ut på gården och lägga en godisruta åt Lotus, så han får använda hjärnan lite :) Igår var han verkligen rastlös, tror han kände på sig att de var torsdag och då har vi ju haft valpkurs.. Men nu är den ju avslutad..

På tal om jul, skulle behöva börja fixa julklappar redan nu, så man inte köper allt på en gång, då blir man så fattig under julen :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0