Dag 01 - presentera mig själv

Ja, vad ska man säga om sig själv i en presentation?

Sandra var namnet, de vet nog de flesta som läser denna blogg. Jag är 19 år gammal, fyller 20 år om lite mer än en månad, typ 51 dagar eller något sådant. *intresseklubben antecknar*.
Bor i en liten by ca 2 mil utanför Kalix, med min underbara pojkvän och våra djur. Blev tillsammans med Fredrik september 2008, han är den bästaste killen jag vet.
Djuren består av 2 hundar (Lotus och Felix), 3 katter varav en bestämt sig för att flytta in här i somras och vägrat flytta ut igen (Kissen, Sigrid & Selma), 2 marsvin (Marwin och Elliott) och lite fiskar.

Går tredje året på Kalix naturbruksgymnasium med inriktning skog. Förhoppningsvis blir det studenten till våren, försöker fixa upp röran jag ställt till med i vissa ämnen så att jag får några slutbetyg.

Ja vad mer kan man säga?
Är en väldigt lat person, städning, laga mat osv är något jag helt enkelt är för lat för att orka med. hehe. Men samtidigt är jag smått pedant och mår superdåligt psykiskt när det är stökigt hemma.
Är en läslus och älskar böcker, älskar att mysa i sängen med en bra bok. Just nu är Twilight och True blood mina favoriter.
Ser hellre på serier än på filmer. Varför? Det vet jag inte ens själv. Säkert för att det finns många avsnitt, en film ser man en gång, men en serie pågår ju så länge.
Älskar att äta, både vanlig mat och fika.
Har väldigt kort stubin, gnäller ofta och ja.. En massa..

Kommer inte på vad mer jag ska säga. Så detta får duga.


Ibland måste man bjuda på sig själv..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0