Torsdag

Har sovit till 13 tiden idag, har fan inte tagit mig upp ur sängen hur mycket jag än försökt och velat, har varit så förbannat trött..
Hade inte varit vaken länge så kom några killar från klassen och hämtade mig, åkte till Kvarnudden och gjorde en gallringsplan, till skolan och fixade lite..
Åkte till apoteket och hämtade ut den där jävla nässprayen som jag fick utskriven från läkaren. Var också snabbt och handlade kattmat som var slut..

När jag kom hem så började jag skyffla bort spån som legat på marken sedan vedkapningen. Är långt ifrån klar, men orkar inte hålla på för länge för blir så svag i kroppen när jag inte äter något.. Aptiten är fan bortflugen.. Därför köpte jag risifrutti också när jag var och köpte kattmat..

Nå, nu ska jag ta mig en risifrutti, juice och sedan nöta blocket och bloggar.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0