Torsdag

Gårdagen var riktigt seg och tråkig. Men det kan jag ta i ett annat inlägg, med lite bilder på gårdagen :) smygfotade lite medans pojkarna höll på med simulatorerna osv ;)

Har vaknat lite före 10, men orkade inte ta mig upp ur sängen förrän 10.20. hö hö.
Idag ska jag försöka få bort lite skolarbete. Kompleteringar, omprov osv som jag har pga att jag varit sjuk så mycket denna termin..

Innan nästa vecka är slut måste jag:
- Plugga till naturkunskapsprovet.
- Göra omprov i maskinlära.
- Läsa en novell + svara på några frågor om den.
- Fråga KB om hon fått min uppgift om Sverige idag.
- Göra massmedia provet.
- Tydligen rester i basmaskin "band och kedjor", så det måste göras bort.
- Ta fram karta på utbredning över 2 träd.
- Ta reda på när markberedningskursen är.
- Fixa min milersättning från de gånger jag kört under lektionstid.
- Göra sista frågepappret till skotarprovet. ( behövs egentligen inte, men tycker att det är lika bra att göra bort det!)

Ja, nu ska jag ta fram alla arbeten som jag kan göra här hemma, så att jag slipper leta det senare :)
Är jag effektiv så är allt klart nästa vecka på onsdag :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0