Tisdag

Nu ska jag egentligen vara på skolan, men läraren kan ju glömma att jag ställer mig och håller på med band och kedjor ute i regnet, har varit sjuk nog många gånger i år! Hellre blir jag underkänd. Har ju för fan dessutom redan hållt på med band och kedjor i ettan! AAAH. Det är fan nästan aldrig någon koll på den där skolan.

Sitter nu och ser VAKNA! med the voice och dricker min morgon juice.
Vid nio ska jag åka iväg mot skolan. Ska egentligen vara ledig idag, eftersom jag är klar med samhälls/svenska, men har ett prov i massmedia som jag måste göra.. Hoppas läraren är där nu då så jag får göra bort provet, så jag får släppa det från tankarna..

Kommentarer
Postat av: lucke

Allt bra idag? :)

2010-05-25 @ 08:26:48
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: lucke

sv; Okej ;D Allt är bra med mig idag! Planer i veckan då?

2010-05-25 @ 08:57:26
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0