Snodd

Har lite tråkigt medans jag väntar på att maten ska bli klar.. Så jag snodde denna av Mia.

Blogg jag läser först:
Det är alltid olika.. Men brukar oftast börja med bloggarna som jag har länkat..

 
Blogg jag har hört talas mycket om men aldrig läst:
Blondinbella och vissa skvallerbloggar. Har någon gång klickat in på dem, men inte fastnat så då har jag inte kollat de bloggarna nå mer.


Kändisblogg jag följer:
Kenza, Kissie, Gaybloggen, Dessie & Paow

 
Mest kända bloggare jag sett IRL:
Aldrig sett en känd bloggare.

 
Första bloggen jag började följa:
Oj.. Kommer inte ihåg.. Var nog Kenzas :)

 
Bloggare jag beundrar och varför:
Kenza kanske?
Hon är vacker, och en ung tjej som redan har kommit väldigt långt i sin karriär, enligt mig.
Verkar vara en väldigt härlig tjej.

 
Fördelar jag fått tack vare bloggen:
Hmm.. Typ skriva av mig kanske?

 
Då hatar jag att blogga:
Ibland när jag är på väldigt dåligt humör.
Och när vissa ska börja skriva väldigt elaka kommentarer.

 
Då älskar jag att blogga:
Blir jätte roligt att blogga när men väl får kommentarer!
Kommentarer är jätte roliga! :)
Kommentera mera!!

 
Person som ofta kommenterar hos mig som
förtjänar uppmärksamhet:
Finns inte så många som kommenterar. De som på senaste kommenterat har varit anonyma, så kan tyvärr inte säga vilka det är..

 
Nu utmanar jag följande:
Ingen, men den som vill göra listan ska ju så klart göra den! :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0