Plugg

Pluggat igen idag.
Har mest varit plugg inför "skotarprovet".. Måste då säga att det är tur att jag har Fredrik som jobbar med skogsmaskiner för då kan han det som jag inte kan.

Annars så har vi varit iväg till Kvarnudden och kollade på kolbottnarna som fanns där. Fredrik visste inte alls om att det fanns och då tvingade jag med han ut och kolla på dem :) haha.
På kvarnudden passade jag på att leta efter lite växter som jag ska plocka till skolan. Men hittade endast renlav.. Eller ja, lingon hittade jag ju så klart. haha. Men det orkade jag inte plocka där, när vi har det just utanför huset :)
Ska ut innan måndag och leta efter ljung :)

Nu sitter jag och Fredrik och lyssnar på gamla godingar. Ska snart mysa ner oss i soffan och se på Andra avenyn och True blood :)
Blir sovmorgon imorgon! :D Börjar inte förrän 11.50! Äckligt skönt! ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0