Onsdag

Skötsel idag på skolan. Fick agera chafför till Josse, Löken, Einar och Fredde, som inte varit ute och mätt än :) Eller Löken hade mätt lite mer än hälften iaf :)
Skuumade på som fan i bilen :D Blev en del skratt! :D
Behöver inte nämna några namn, men någon av oss började leta efter sin mobil, kollade under sätet, på golvet i bilen osv, och så visade det sig att denna någon hade mobilen i handen hela tiden! :D hahaha!
När vi kom tillbaka till skolan åt vi lunch, sedan slutade vi! Nice! Ledig till måndag ;) Inte illa!

Efter lunchen skjutsade jag Einar, Fredde och Oskar till busstationen. Åkte tillbaka till skolan för jag skulle sitta med Katarina och göra massmedia frågorna. Har inte gjort det provet.
När jag var klar hos Katarina åkte jag till sjukan och var hos kuratorn. Än en gång, fy fan vad hon är bra! hon förstår precis hur jag tänker!

Är helt slut, så ska snabbt läsa lite bloggar, sedan ska jag lägga mig på soffan och se på tv. Kanske tar mig en liten tupplur..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0