Måndag

Sitter här, med fuktigt hår och knaprar i mig ett äpple och dricker juice.

Morgonen har varit väldigt irriterande.
Först blev jag arg för att jag sovit för länge, när jag duschade så klampade Fredrik in och ut ur toaletten och då drog det så förbannat kallt (typ 25 grader inne på toa och i resten av huset typ 18,5)..
När jag skulle äta frukost, så ser jag att vi endast har knäckebröd, men inget pålägg.. YES!
Tog ett glad juice istället och det sura äpplet..

Ska börja köra till skolan på typ 20-25 minuter. Jag chansar på att det är matte nu på morgonen, därför som jag far lite senare till skolan och far på idrott.. Var i alla fall så förra veckan, så jag hoppas verkligen att det är så idag också!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0