Ja

Jag vet, dålig uppdatering, men jag har ingenting att skriva. En sak kan jag säga: AAAAAJ!!!!!!!!

Efter att jag ätit upp fettiflotti maten, så började jag känna hur magen började svälla.
Vi åkte in till Kalix för att handla lite mjölk osv, och påvägen dit kände jag hur det började göra lite ont i magen..
När vi kom hem la jag mig på soffan och det började göra ont i svanken, magen svällde ännu mer och magen började värka ondare och ondare.
Ja, nu fick jag min äckliga mens igen. Jag hatar det här. Orkar inte ha oooont!! :'(

Nu är det synd om mig..
När Fredrik kommer in från vebodan så ska han få massera min svank lite.. Hoppas då han orkar göra de, för det här gör så förbenat jävla ont. Och panodil helveten hjälper ju inte.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0