Fredag

hoh, helt slut i kroppen..
Vaknade 7.45 och fick stressa till skolan som bara den, började 8.00. Kom 10 minuter för sent..
Fick sitta och lyssna om projektarbetet vi kommer göra. Vet inte alls vad jag vill göra för projektarbete :S
Var till skogsstyrelsen och lämnade in våran kompletering (jag, sebbe och löken), eftersom vi missade igår. Efter det blev det brännboll med ettorna.
Kan inte säga att brännbollen var så rolig med ettorna, de flesta svamlade och tog det inte alls seriöst och förstörde.. Mitt lag på 8 pers förlorade stort mot andra laget med 15 pers..

När jag kom hem staplade jag lite ved osv. Så nu är jag trött i kroppen.
Nå, nu börjar Hem till gården igen, så ska se det.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0