Böcker

Jag tänkte gå och lägga mig redan vid 23 tiden i sängen, men fastnade på CDON's hemsida och har suttit där tills nu!
Fick ihop totalt 27 böcker som jag verkligen vill ha, och dessa gosaker skulle sammanlagt kosta mig 2453kr! haha.
Har ju självkklart inte råd att köpa alla på en gång, så blir att beställa lite då och då :)

Ja, boknörd, bokmal, läslus.. You name it! De är jag de! ;)

nä, nu ska jag hoppa i säng. ska läsa lite innan jag blundar för idag :) Blev så lässugen nu när jag höll på och kolla efter böcker. Har snart läst ut alla mina böcker, men då har jag ju sådan tur att Fredrik lovat att betala några böcker åt mig ^^
Hittade vissa för 39 kronor. Så kanske får typ 2-3 böcker :D yey!

Nu hör jag hur boken ropar på mig ;p
natti!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0