Torsdag

Huh vad jag la mig sent inatt. La mig i sängen först vid 5 tiden, var inte alls trött.
Var väldigt jobbigt att ta sig upp sedan för att åka in till Kalix för körlektion.

Körlektionen gick ganska bra tycker jag. Fick dock två kärringstopp, men inte så konstigt, fick köra Jannes nya kombi, och kopplingen var lite känsligare i den bilen tycker jag. Annars gick det fint och bilen var väldigt skön att köra. Coola finesser på den också ;) hehe.

Efter körlektionen kom Fredrik och hämtade mig, for på Coop bygg och hämtade lite spackel och markeringstejp. Vi hade spackel men den hade hunnit bli förstörd så var tvungen att köpa en ny.
När vi kom hem så spacklade vi lite och nyss sett Andra avenyn :)

Ska läsa lite bloggar och nöta facebook ett tag, sedan ska jag byta om och dra på ett 3:e varv färg i taket.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0