Tisdag

började med att säga att jag inte sovit nästan ett jävla skit i natt.
Spydde som ett svin på morgonen. jävla medicin.

8.15 var jag på folketshus och gjorde teorin. Blev godkänd och nöjd.
10 hade jag uppkörning, men kuggade.

Fattar själv inte ens varför jag kugga. Gjorde 1 grej fel vad jag vet.
Men den där kärringen började säga att jag "vinglade" över vägen, körde på fel sida av vägen, ställde mig inte rätt när jag skulle svänga, stannade inte för gående, kollade inte efter korsningar osv.
Jävla bullshit det där!
Ja, jag vinglade lite när jag körde, men hon hade själv inte gjort det så jävla mycket bättre om hon heller. det var fan as mycket snö på vägarna och då drogs bilen åt sidorna pga spåren i snön.
Nä, hon var en riktig jävel den där. Men hon kallas tydligen Kugg******** så då är det ju inte så konstigt.

aja. nu ska jag fortsätta hosta och se tv.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0