Tisdag

Tjohej.

Vaknat 10.30 idag, lagom tid till våra bästa år!
Ungarna fick äta frullen i vardagsrummet idag. Jessica har suttit vid datorn och Anton fick spela först efter att våra bästa år slutade.
Nyss lyckades jag få tag i min dator och Jessica spelar med Anton :)

Har haft ena riktiga mardrömmar om uppkörningen inatt. hoh.
Igår sms:ade mamma och berättade att jag fått en tid till uppkörningen. Är så förbannat rädd för att kugga än en gång. Kommer typ inte ihåg vad jag gjorde för fel och tänker på det hela tiden. Uppkörningen är det enda som är i mitt huvud nu.
Måste ta och kontakta Janne och höra vad jag ska göra. Han har inte kontaktat mig, och jag behöver åtminståne en körlektion. åååh panikångest!!
Sen har jag drömt andra drömmar, men behöver inte gå in på vad. Men hoppas verkligen att det inte är så som jag drömt, det vorde väldigt tråkigt! :/ Skänker en tanke till de två personerna som drömmen handlade om, ifall det nu är så.

Annars så väntar jag på att Fredrik ska vakna. Han bad mig väcka honom 12 men han har ännu inte stigit upp. Ska till Happis idag och lämna ungarna.
Ungarna vill inte alls hem, men jag behöver lite egentid så att jag kan plugga, med ungarna här så blir det inte av :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0