Onsdag

Skoldagen var inte alls som jag väntat mig, men jag kände på mig att vi skulle vara ute, så för säkerhets skull så tog jag med mig täckbyxorna, och tur var väl de!!

När jag kom till skolan så skulle vi ut och ha genomgång av skördarna. Blev att gå igenom skördaraggregatet och se vars alla nipplar sitter osv.. Inte så svårt när det fanns instruktioner.
Lunchen blev inte lång, han inte mer än äta nästan så började virkes lektionen. Då blev det att sitta och lyssna på läraren ett tag. Tror jag slumrade till ett tag. Blir alltid så äckligt trött när jag varit ute länge :/
Efter att ha lyssnat på läraren blev det att ta på sig varma kläder igen och gå ut och mäta och klassa ett par stockar. Gick ganska bra det också, mäta är inte så svårt, klassa stocken är lite svårare.. Men jag och Erik fick 8 rätt av 10, så jag blev nöjd!
Fick även ett prov som jag inte visste att vi skulle ha, men provet kändes lätt så tror att jag får godkänt i alla fall.

Fick skynda mig hem för Fredrik skulle ha min bil.. Han skulle iväg till Luleå och hämta sin mamma, pappa och lillebror från flyget..
Hann även få ett aggressionsutbrott innan jag satte mig vid datorn.. förstår inte varför, men nu för tiden är jag alltid nedstämd och på dåligt humör. Okey, nedstämd är jag ofta, men på så här dåligt humör varje dag, det har jag aldrig varit så här utan anledning..

Imorgon gäller det. När skolan är slut imorgon så ska jag till affären ensam.. Ångesten kommer lite smått när jag tänker på det.. Men de ska nog gå bra.. Övning ger färdighet!

Kommentarer
Postat av: Mia

hehe okej ;p

2010-03-31 @ 18:20:32
URL: http://miizing.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0