Onsdag

Morgon då.
Har drömt mardrömmar hela natten. Vaknat till och från av att jag hoppat till ett satt mig rakt upp i sängen.. Så när mobilen ringde ute i köket så kastade jag mig upp från sängen och försökte komma bort från mardrömmarna..
Det är typ andra natten nu i rad som jag drömmer så här pass hemska drömmar, de får mig riktigt att svettas.
När jag vaknade av att jag satt mig upp så hade jag svårt att andas och var skitvarm. Trodde Fredrik hade igång elementet i sovrummet, men nej. Och han var sval.. Så förstår inte varför jag var så varm..

Aja..
sitter nu och äter flingor och mjölk. Lika dum varje gång. Mjölk och jag kommer inte riktigt överrens på morgonen.. Så nu får jag plågas hela dagen med bubblig mage och fisar som vill komma ut.. hehe.

Nå, nu ska jag snabbt äta upp, sedan måste jag ut och starta bilen :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0