Måndag

Mina syskon är ena riktiga spelnördar! Anton har spelat xbox sen frukosten och Jessica har suttit vid datorn, ja jag vet inte hur länge, hon hade datorn i knät redan när jag vaknade.
Nå, nu fick jag tag i datorn en sväng och Jessica underhåller sig med Felix :p

Vet inte vad som händer idag, mer än att jag ska göra korvstroganoff till middag! Hoppas ungarna tycker om de.
Fredrik ska och jobba ikväll så jag måste försöka underhålla ungarna själv, men det blir nog inte allt för svårt, har jag en dator och tv spel så funkar det ganska så bra ;) haha.

Nå, nu ska jag passa på att läsa lite bloggar, sedan ska jag gå och hänga lite tvätt och sätta på en ny. Vid 15 tiden blir det i alla fall att börja med maten :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0