Lördag

Usch, snart är helgen slut, och jag längtar inte tills skolan börjar igen.
På måndag får vi nytt schema som vi ska ha i några veckor, tror faktiskt att det kommer vara ganska fullt upp på skolan.

Vaknat vid halv tolv kanske? Närmare tolv kan den också ha varit. Mamma ringde och väckte mig, som tur var!
Djuren har fått mat, medicinen är tagen och jag har fått i mig ett glas juice.

Får se vad som händer idag, hallen blev färdig målad igår, även hatthyllan och skohyllan är ihop skruvade. Hatthyllan ska upp på väggen i alla fall.
Har lite delade känslor äver färgen på väggen. Den skulle vara ljusgrå, men det ser typ ljusblått ut.. :/ Nå, det är så bättre än det som var förut!

Var igår kväll och övningskörde i Kalix. Gick ganska bra, men satan vilken skillnad det är att köra 123:an jämfört med Jannes bilar.

Nå, nu ska jag läsa lite bloggar. Har inget bättre för mig för nu ska Fredrik iväg och byta avgassystem på king caben..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0