Less

Nu är jag less på att vara sjuk.
Medicinen får mig också att må så jävla dåligt. Har i princip sovit sen jag kom hem och är fortfarande så trött så att jag måste lägga mig på soffan och sova mer.

Tror det är prov imorgon också. kommer inte klara det då jag inte pluggat något när jag varit sjuk. Orkar inte ens försöka öppna böckerna idag när jag är så här trött.

Nå ja, några dagar kvar utav helvetet. Men bland det värsta är att hostan inte ändrar sig ett dugg, och den tar livet av mig snart..

Kommentarer
Postat av: Zandra

Hehe! ;D Jag älskar MIN mage!! Kanske du och din karl ska skaffa barn? ;p

2010-03-02 @ 20:25:12
URL: http://mammaijuni.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0