Less..

Jag ger snart upp.. Det här håller inte i längden.
Är bara en massa stress och måsten hela jävla tiden.

Skolan får mig att må dåligt. Den får mig stressad pga alla skolarbeten som MÅSTE göras.
Jag klarar inte det där förbannades jävla maskinlära provet. Har gjort provet 2 jävla gånger och jag klarar det inte, även om jag pluggar. Jag kan inte lära mig den där jävla skiten.
Och så tror läraren att jag ska veta vad ett jävla hydraulschema är för något och så ska jag kunna rita ett på första lektionen. JO TJENA.

Jag orkar fan inte mer.
Jag ska ha evk möte, men NÄR?! Ja det vet jag inte, det lär jag väl också få reda på samma dag som det är.

För stor press..
Vill gråta för minsta lilla, pga all stress och press jag har på mig.
Tycker att jag bara städar, tvättar och håller på hela jävla dagarna, men varje gång jag kommer in genom dörren så luktar det surt jävla piss här inne. Fattar inte vad som är fel.

Nä nu orkar jag inte sitta här och gnälla längre.
Ska tycka synd om mig själv och försöka göra en uppgift.. Ska även försöka koppla i skrivaren, så jag får ge papprena direkt till läraren istället för att mejla..
Eller kanske bättre att mejla?
Nä inte fan vet jag..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0